Options Fringe Factory with DJ Vikki V: Playlist from September 25, 2019 Options

DJVikkiV's avatar View DJVikkiV's profile Options
Wednesdays 8 - 9pm (EST) (Web-only) | On WFMU's Rock 'n' Soul Ichiban (Info)
Rock 'n' Soul Ichiban LIVE Audio Streams (Get help):   Pop-up  |  128k MP3

<-- Previous playlist | Back to Fringe Factory with DJ Vikki V playlists | Next playlist -->


Options September 25, 2019: Just Like Me & Just Like You!

Listen to this show:  Pop‑up player! | Add or read comments

(* = new)

Artist Track Year New
Toe Fat  Just Like Me   Options 1970   
 
 
Music behind DJ:
Five By Five 
Fire   Options    
Luv Machine  Witches Wand   Options 1970   
Ike and TIna Turner  I Wanna Jump   Options 1969   
Mike rabin and the Demons  Head Over Heels   Options 1964   
Count Five  They're Gonna Get You   Options    
Thunderbeats  Mr Monkey Comes to Town   Options 2016   
 
The Cynics  Cry Cry Cry   Options 1989   
The Sound Reasons  Love   Options 2019   
Daddy Long Legs  Theme from Daddy Long Legs   Options 2019  *  
Mungo Jerry   Wild Love   Options 1973   
Purple Sun  Doomsday   Options    
Roky Erikson  Dont Slander Me   Options 1986   
The Animals  Gratefully Dead   Options 1967   
The Gories  I'll Go   Options 1988   
Paint Fumes  Getting Stronger   Options 2018   
The Stems  Sad Girl   Options 1987   
 
Five By Five  Hang Up   Options    

Listener comments!

  Wed. 9/25/19 8:02pm crypt digger:

hello
Avatar 🎃 Wed. 9/25/19 8:11pm Mailman Tom:

Welcome back, Vikki!
Avatar Swag For Life Member Wed. 9/25/19 8:12pm DJVikkiV:

Hey Guys! My power went out right before the show! So had to figure out how to hotspot in here
Avatar Swag For Life Member Wed. 9/25/19 8:13pm DJVikkiV:

Hey Tom Hey Cryptdigger! Hangin in the dark here. Cryptdigger played you some Toe fat!
  Wed. 9/25/19 8:16pm crypt digger:

VikkiV oh that's spooky & yay toe fat sounds better on radio
Avatar Swag For Life Member Wed. 9/25/19 8:20pm DJVikkiV:

haha it does! Well if I go away for a minute its cause I'm working off my phones spotty service!
  Wed. 9/25/19 8:20pm crypt digger:

I like when foreign bands sing in English sounds cool yet funny at time's
  Wed. 9/25/19 8:20pm CC:

Hi DJVV...and all... the main thing is don't think about old scary movies you seen..hehehe
Avatar Swag For Life Member Wed. 9/25/19 8:24pm DJVikkiV:

yeah those Russians Cryptdigger! ....whew just found a candle at least
  Wed. 9/25/19 8:26pm crypt digger:

the sound reasons !!
Avatar 🎃 Wed. 9/25/19 8:30pm Mailman Tom:

I love chain gang music.
  Wed. 9/25/19 8:34pm CC:

I think the Alex Harvey band has a song like that out Mailman Tom... something about a gang???hehehe...
Avatar Swag For Life Member Wed. 9/25/19 8:36pm DJVikkiV:

hey there CC by the way! Are you familiar with Daddy Long Legs? Such a great current band
  Wed. 9/25/19 8:39pm CC:

Oh yes Vikki..!..I heard them first here on WFMU... I was very impressed!!!
Avatar Swag For Life Member Wed. 9/25/19 8:51pm DJVikkiV:

I just saw them last week! Highly Recommended to see live. Cryptdigger even came up from the swamp for it!
  Wed. 9/25/19 8:53pm crypt digger:

yes I did & VikkiV this episode is really amazing
  Wed. 9/25/19 8:53pm Candy-O'67:

Evening, Vikki! Yeah, The Stems!!!!!!
Avatar Swag For Life Member Wed. 9/25/19 8:54pm DJVikkiV:

Love the Stems! Hi Candy -O'67!
Avatar Swag For Life Member Wed. 9/25/19 8:55pm DJVikkiV:

yay! Glad you dig it Cryptdigger!
  Wed. 9/25/19 8:59pm CC:

Great Animals cut, btw...
Avatar Swag For Life Member Wed. 9/25/19 8:59pm DJVikkiV:

That single is great! Only released in the uK
  Wed. 9/25/19 8:59pm Candy-O'67:

Wow this last song!!
Avatar Swag For Life Member Wed. 9/25/19 9:00pm DJVikkiV:

Thanks for tuning in everyone! Loos like power is gonna be out for a while so I 'll just be hanging here by candlelight with my phone until it dies! Hope everyone has a great week and thanks for tuning in!
Avatar Swag For Life Member Wed. 9/25/19 9:01pm DJVikkiV:

And yes this single was a great recent find Candy O!
  Wed. 9/25/19 9:01pm CC:

I think you should have a longer show Vikki!!!
Avatar Swag For Life Member Wed. 9/25/19 9:02pm DJVikkiV:

lol me too! I am always going over! Maybe someday!
Avatar Swag For Life Member Wed. 9/25/19 9:02pm DJVikkiV:

Night everyone! Hanging up!
Post a comment!
Name:
Email address
(optional, not public):
Your comment: (No HTML, please)

<-- Previous playlist | Back to Fringe Factory with DJ Vikki V playlists | Next playlist -->

RSS feeds for Fringe Factory with DJ Vikki V: RSSPlaylists feed | RSSMP3 archives feed

| E-mail DJ Vikki V | Other WFMU Playlists | All artists played by Fringe Factory with DJ Vikki V |

Listen on the Internet  |  Contact Us  |  Music & Programs  |  WFMU Home Page  |  Support Us  |  FAQ

Live Audio Streams: Pop-up  |  128k AAC  |  128k MP3  |  32k MP3  |  32k Windows

(C) 2019 WFMU. Generated by KenzoDB, (C) 2000-2019 Ken Garson